Equip i missió



EQUIP RESPONSABLE

 JORDI BAIGET, amb experiència de més de 27 anys seguits com Educador Social en medi obert – en equips de Serveis Bàsics d’Atenció Social, responsable de programes i projectes d’intervenció a la infància en situació de risc social i llurs famílies.  Així com projectes de prevenció de drogodependències amb joves i famílies.  Mediador familiar des de fa 9 anys.
Professor de tallers de Clown i sobre Humor Terapèutic adreçats al públic en general i d’específics per a col·lectius professionals (THT entés com eina de treball, dinàmiques de grup, desestrés, etc.).
Professor adjunt de la UdL de l’assignatura L’HUMOR i LA SEVA EXPRESSIÓ COM EINA TERAPÈUTICA dins la facultat de Medicina de Lleida (2004-2011).
Ha treballat de pallasso i ha impartit tallers de lideratge a Colòmbia, Serra Lleona, la Franja de Gaza, etc. basats en el Humor Terapèutic (THT) adreçats, principalment, a joves de comunitats desfavorides i zones de conflicte bèl·lic amb l’ONG Pallassos sense Fronteres; i amb immigrants i persones aturades i/o en situacions de vulnerabilitat social amb l’Associació Talent Global (a Catalunya i la Comunitat de Madrid).
Màster de Reiki Usui Tibetà, expert en PNL, THT, Couching, Tapping, tècniques i dinàmiques de relaxació i meditació conduïda, globuflèxia, etc.

GLÒRIA TORRA, amb experiència de més de 12 anys en el camp social com Diplomada en Treball Social dins dels Serveis Bàsics d’Atenció Social,  com per la Creu Roja d’Artesa de Segre i Ponts (La Noguera) i tasques de suport, motivació i acompanyament amb voluntariat, com en l’actualitat en el Departament de Serveis Socials del Consell Comarcal de l’Urgell.
També va realitzar tasques d’acompanyament a infants amb discapacitats col·laborat com a voluntària de teràpia aquàtica a  l’Escola d’Educació Especial Àuria a Igualada.
Ha realitzat un Postgrau d’Atenció i Intervenció Social a persones amb Discapacitat impartit per la Fundació Pere Tarres (Universitat Ramon Llull) a Barcelona.
S’ha format en Intel·ligència Emocional i Musicoteràpia per l’Universitat Ramon Llull de Barcelona.
Ha realitzat cursos sobre Treball en Xarxa en equips que treballen l’atenció a la Infància en situació de risc social (ITER BSO) i en el de les Eines per a treballar els  desafiaments en temps de crisis dins del Pla de Formació del Departament de Benestar Social i Família.
Està especialitzada i treballa l’arteràpia amb Patchwork, oferint un suport i divulgació mitjançant un bloc d’àmbit internacional.


MISSIÓ DE L'EQUIP DOCENT
  1. Valors: Honestos, implicats, solidaris i ajut mutu, confiança, responsables, gaudir de la feina, no prejutjar, coherència, amor universal.

  1. La tasca i feina d’equip és:
  • Ajudar a millorar les situacions i actituds personals i/o familiars.
  • Fomentar el benestar i l’autonomia de les persones, grups, col·lectius, etc.
  • Vetllar per aconseguir els objectius dels plans de treball de millora que hem acordat prèviament.
  • Empoderar a les persones amb que treballem i com equip que som.

3.  Objectius del nostre equip:
  • Millorar les situacions personals, potenciant i creient en les possibilitats.
  • Promoure les capacitats personals de cadascú per possibilitar el canvi.
  • Ser un equip referent, pont d’enllaç i interlocutor vàlid.

4.   Els aconseguirem amb:
  • La millora de la confiança i seguretat personal per ser millors professionals (la professionalitat).
  • Millorar la nostra eficiència i bona gestió del temps.
  • Formant-nos i “reciclar-nos” contínuament.
  • Utilitzar eines, instruments i/o tècniques que facilitin el CANVI (d’efectes terapèutics socials).

5.   Per d’aquí uns anys poder:
CONSOLIDAR la Nostra vàlua com equip i encetar “noves maneres de treball”.

1 comentari:

  1. Tots els Equips haurien de treballar-se quins valors en comú tenen per poder sumar i treballar millor

    ResponElimina